banner image

Få 3 numre af EUROMAN for kun 99 kr. Spar 109 kr. 

BESTIL HER

Hugo er forførelsens Boss

Hugo Boss har skabt en duft så forførende, at den skal i bur.

Med sin nye duft, The Scent, har Hugo Boss sat sig det erklærede mål at sætte sig på forførelsens kunstart. Forførelse, mener det tyske stormærke, er nemlig blevet for lettilgængelig i disse postmoderne tider, hvor reklamer, tv og nettet er overlæsset med nærmest explicit nøgenhed. 

Men Hugo Boss tror på de gode gammeldags dyder, hvor mænd i kraft af deres mandighed og magnetiske tiltrækning er i stand til at forføre kvinder med alle sine fem sanser. 

Og tilsyneladende er det lykkes Hugo Boss at få sit syn på forførelse indkapslet i en duft. The Scent inviterer os nemlig til at åbne sanserne, og i følge Hugo Boss henvender den nye duft sig til de mere private, maskuline og sensuelle sider af manden frem for de professionelle, som mærket tidligere har dyrket. 

Duften har noter af læder, ingefær, lavendel og maninka – som hver især er udtryk for henholdsvis styrke, selvtillid, stilfuldhed og magnetisme. Mens du uden tvivl kender de tre første ingredienser, kræver den fjerde nok en forklaring. Den eksklusive Maninka-frugt findes ofte i Sydafrika og er aldrig tidligere blevet brugt i en parfume. De lokale mener tilmed, at frugten besidder afrodisiske kvaliteter, som sammen med de tre øvrige ingredienser, netop giver The Scent dens magnetiske virkning. 

Måske har du allerede set den tilhørende reklamefilm med den britiske skuespiller Theo James – kendt fra tv-serien “Bedlam” – og den russiske model Natasha Poly i rollerne. Lydsporet leveres af den canadiske r&b-stjerne The Weeknds hit “High for this”, og bag kameraet står ingen ringere end Darren Aronofsky, der med film som “Requiem for a Dream”, “The Wrestler” og “Black Swan” er blandt Euroman-redaktionens favoritinstruktører. 

På Euroman er vi kort sagt svært begejstret over både kampagne og duft, som mærket selv kalder “En stemningsfuld ravjuice i et bur af sølv, som for at fastholde forførelsens ånd inden den frigør sin dynamiske kraft.”

LÆS OGSÅ: Sådan skal du dufte på den næste tinderdate

LÆS OGSÅ: Bloggerpigerne fra Eurowoman: ”Så meget betyder mandens duft i virkeligheden”

LÆS OGSÅ: 11 pomader til dit hår: Farfars hemmelige våben

 

 

 

Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Læs mere >>

Ok