Det er ikke kun brands som Calvin Klein og Volvo, der ved, hvordan man laver indbydende reklamer. Nu har to nye spillere også meldt sig på den scene.

For selvom Formel 1- og generelle motorsportsreklamer ofte formår at benytte sig af kraftfulde æstetiske virkemidler, tager tøjmærket Hackett of London og motorløbsholdet Williams brugen heraf til helt nye cool højder. Det ses i en ny video, der er blevet skabt med henblik på at promovere samarbejdet mellem de to.

For i pitstoppet, hvor det normalt er millisekunder og kirugisk præcision, der er altafgørende, ændres tonen radikalt, når man ifører hele motorholdet nogle af Hacketts mest ekslusive jakkesæt og skruer tempoet lidt ned.

I en kombination med blød musik er det med til at skabe en ganske særlig reklamevideo, vi vil anbefale dig at tage et kig på her:

Det er noget mere klædeligt end den sædvanlige kedeldragt.

LÆS OGSÅ: Smukke fremtidsudsigter for Bentley

LÆS OGSÅ: Selvkørende Mercedes er sluppet løs i trafikken

LÆS OGSÅ: Stil og lir