Enten tilbeder vi dem eller sender alverdens skældsord deres vej. Klubkærlighed afgør ofte, hvem vi holder med, og hvem vi håber taber. Verdens bedste fodboldspillere skiller altid vandene. 

”De hader dine nye skinnende støvler… For de ville ønske de selv var i dem.” 

Sådan lyder budskabet i en ny adidas-kampagne, der sætter fokus på alt det had de store præstationer på grønsværen medfører. Had som i bund og grund handler om, at fleste selv vil leve det samme liv, og score de samme mål, piger og trofæer (og hvem de bider).    
Barcelona-stjernen Luis Suarez medvirker sammen med Real Madrid-treenigheden James Rodriguez, Gareth Bale og Karim Benzema. Spillere, der ofte selv må stå for skud for mange grimme ord i pressen, på kontoret og i skolegården. 

Den tempofyldte film skal reklamere for fire nye adidas-støvler herunder en helt ny F50-model, som bliver båret af Luis Suarez og Gareth Bale. 

LÆS OGSÅ: Her er selfien, der giver Totti verdensomspændende opmærksomhed

LÆS OGSÅ: Beats-reklame: LeBron James vender hjem

LÆS OGSÅ: Mourinho: "Jeg har ikke lyst til at blive straffet"