I dag lancerer Hermès et nyt interaktivt web-univers: Le MANifeste.

Sitet, der som navnet indikerer, henvender sig til mænd, tilbyder en ny form for livsstilsformidling, der ikke i første omgang handler om at købe noget.

Selvfølgelig er der modeller i smukt tøj fra Hermès på websiden, men de er beskæftiget med aktiviteter som fjollede dansetrin, at bygge et sandslot eller at blive fanget i en regnskylle. Aspekter af livet, som man ikke nødvendigvis forbinder med en stilig garderobe.

Bliv ven med os på Facebook

Det virker som om, målet med siden er at have det sjovt, og den er designet med en høj grad af interaktivitet for den besøgende, der kan underholde sig med animerede film og selv forsøge sig med digtning.

Og skulle man herigennem blive fristet til at købe noget tøj fra Hermès, er der naturligvis også links til webshoppen.

LÆS OGSÅ: Seks tendenser i efterårsmoden du bør kende

LÆS OGSÅ: Otte beviser på at danske ure er rykket op i international klasse

LÆS OGSÅ: Modeserie: U21-landsholdet