Won Hundred, der til efteråret kan fejre deres 10 års jubilæum, havde valgt at ændre på formerne til deres  nylige præsentation. Her blev tøjey ikke som vanligt vist fysisk på en række modeller i rummet, men i stedet var det filmet i NY uger forinden og projekterede op på væggene i det rå SoHo loft, hvor Won Hundred og deres amerikanske PR bureau Archetype havde inviteret til øl og rugbrødsmadder.

Med de internationale herremodeuger i London, Milano og Paris i juni, Københavns modeuge i august og kvindernes modeuger i London, Paris og Milano i september og oktober, var Won Hundred ikke kun tidligt ude med at præsentere deres bud på forår/sommer for næste år, de trodsede også samtlige planlagte modeuger. Det resulterede i besøg fra GQ, Style.com, Details, Barney’s og Bloomingdales m.fl., der ellers under de internationale modeuger er nødt til kun at prioritere at besøge de store etablerede modehuse.

Moderedaktør Frederik Lentz Andersen havde sit kamera med og fik fanget lidt af den gode stemning:

Bonusinfo omkring Archetypes lokaler på 676 Broadway; Entréen er prydet af original Keith Haring graffiti fra hans helt unge dage, og i musikstudiet ovenfor kan man ofte være heldig at støde ind i Keith Richards, der indspiller det meste af sin musik der.




Anna Bauer, Women’s designer, Won Hundred.



PR pige hos Archetype NY.



Cathrine Brun, sælger og Jacob Hillerup, salgschef begge hos Won Hundred.







Fotograf Danny Christensen (th) med sin amerikanske agent.



Model Emilie Lilja med Nikolaj Nielsen, ejer og designchef hos Won Hundred og model Mikkel G. Jensen.



Emilie Lilja, model og DJ.



Moderedaktør Frederik Lentz Andersen og Model Mikkel G Jensen.



Moderedaktør Frederik Lentz Andersen med designer Ollie Amhurst fra Lot78.



Greg Weinstein, Creative Director hos Slamxhype med Audrey Gringas, ejer af Archetype NY.



Hyun Lee og Alex Dobrovolny, Sælgere for Won Hundred i Tyskland.



Justin Berkowitz, Senior Market Editor og Katelyn Cervini, modeassistent begge hos Details Magazine.



Keri og Leah, PR piger fra Archetype NY og Eugene Tong, Style Director hos Details Magazine (yderst th).



Leah, PR, Jacob Hillerup, salgschef, Rhea Verma, kommunikationschef og sælger Cathrine Brun, alle fra Won Hundred.



Herremodeller.



Nikolaj Nielsen, ejer og designchef hos Won Hundred, Josh Peskowitz, Fashion Director hos Bloomingdales og Audrey Gringas, ejer af Archetype NY.



Nikolaj Nielsen and Maxwell Osborne fra tøjmærket Public School NYC.

Robin Lantz, sælger for Won Hundred i Sverige med Rhea Verma, kommunikationschef.

Wichard Slootheer, sælger for Won Hundred i Holland, Kim Harmsen fra Supertrash og Dolsae.

Wichard Slootheer, sælger for Won Hundred i Holland og Kim Harmsen fra Supertrash.