B&O lancerede i går BeoPlay H6. Høretelefonerne er seneste skud på den digitale stamme fra B&O's Play-linie, der sigter mod et yngre publikum med produkter, der er mere økonomisk tilgængelige end de øvrige i B&O's portefølje.

Med BeoPlay H6 har B&O sadlet op i et marked med tunge og populære konkurrenter som Beats by Dre, SkullCandy og Sennheiser, men høretelefonerne fra Struer har potentialet til at gøre de eksisterende markedsledere rangen stridig. BeoPlay H6 er primært lavet af aluminium og læder. Selve ørebøfferne er lavet af lammeskind fra New Zealand og foret med såkaldt hukommelsesskum, der over tid tilpasser sig brugerens hovedform. Det er smart, og da vi prøvede høretelefonerne ved lanceringen i London i går, var deres vægt og pasform særdeles behagelig også efter en times lytning.

Som man kan forvente, er lydkvaliteten i BeoPlay H6 i top. Designet er skandinavisk og rent, og læder- og skinddetaljerne er skabt til at ældes med ynde og få patina, der kun er klædelig. Høretelefonerne er designet af Jakob Wagner og kommer på markedet i maj 2013. De fås i farverne sort og creme.

Pris: 2.999 kr.

LÆS OGSÅ Genfødsel: B&O er igen med på beatet

TWITTER Følg os på twitter