Joe & The Juice
Foto: Screendump Joe & The Juice-video

Joe & The Juice

Ny reklame: "Joe & The Juice er ikke et job, men en kultur"

Hvis du sover over dig, svigter du holdet.

At være juicer er ikke bare et McJob, der klares mellem studierne. Det er derimod en livsstil, og hvis du skulle finde på at sove over dig, svigter du hele holdet. 

Sådan er budskabet i en ny reklame fra Joe & The Juice, de kalder 'Preparation Shift'.

I videoen følger vi en klassis jucier-type med tatoveringer, der starter med at at stå op af sengen klokken 04.00.

 "The bed feels warm, doesn’t it? It's too early, and you are too tired, why bother anyone? But do you want to miss this opportunity, miss the chance to shine? Let down the team? No. So wake up, get up It's time to prepare yourself," messer en dyb, engelsk stemme.

Og så fortsætter det ellers:

"This is not just a job. This is a culture. A brotherhood. You want to fight for your team. So choose (juice?) your attitude. Make a choice."

Herefter cruiser juiceren på sit skateboard gennem København for at møde ind i Joe & The Juice i indre København, hvor den står på avokado-sandwich, knuckles-hilsen til kammeraten, selfies og juice i lange baner.

Joe & The Juice har aldrig lagt skjul på, at det er okay at have store armbevægelser. Og der er ingen tvivl om, at kæden taler til en stor gruppe unge mennesker.

Som da Joe & The Juice holdt casting i New York til deres første butik, der åbnede i efteråret, hvor det væltede ind med unge, smarte typer, der gerne ville have job hos den danske virksomhed.

Juicebarkædens stifter, Kaspar Basse, har heller ikke lagt skjul på, at han håber på at udvide sin forretning med 50-60 nye butikker på verdensplan hvert år.

”Vi vil være lige så store som Starbucks. Det har faktisk været ambitionen lige fra starten. Starbucks har altid været et stort forbillede,” sagde stifteren i efteråret ifølge TV 2.

Se hele videoen her og bedøm selv, om du forstår juice-broderskabet.