Sponsoreret af Fjällräven

Den funktionelle rygsæk med det klassiske look har været en del af gadebilledet i mange år, og kan spottes over landegrænser, fra de Københavnske gader, til New Yorks kroge og Berlins stræder – og på tværs af stil og aldersgruppe. Det ikoniske design fra 1978 er bevaret. Dog har rygsækken gennem årene både fået flere farver og nye features, som fx plads til laptoppen. Sommerens lancering fra Fjällräven går skridtet videre i den nye serie, som både er et statement og et ekspressivt farveunivers.

Kanken_Art_23610-970_A_MAIN.jpg

Rygsækkene kommer nu i en Spring Landscape, der gennem sit udtryk gengiver landskaber. Mens Green Fable er et design, der er inspireret af den vilde og uforudsigelige nordiske natur. Med lancering af Kånken Art fejrer Fjällräven kreativitet, mangfoldighed og naturen. Netop mangfoldigheden er en ret essentielt ide med Kånken Art; for gennem årene har brugerne skabt et helt særligt univers omkring Kånken – hvor tasken ses udsmykket efter bærerens smag og personlighed. Med den nye art-kollektion er det således brugernes idérigdom for et ekspressivt og unik udtryk der er i centrum – rygsækken skal ikke blot være en rygsæk – den skal være mere end det. Den er en udvidelse af bærerens personlighed.

Kanken_Art_23610-975_A_MAIN.jpg

Som et ekstra plus, har Kånken Art således også noget på hjertet – udover at naturen er centrum som inspirationskilde – giver rygsækken tilbage til naturen; Kånken Art-serien bliver en del af et fond-projekt der økonomisk er med til at støtte ideer og projekter, der er med til at beskytte og bevare naturen samt inspirerer flere til at komme ud i naturen.

Hver rygsæk er et udtryk for kreativitet – og den enkelte rygsækbæres unikke væsen fejres i disse to special edition designs, hvor mangfoldighed hyldes og naturen med – find de to special editions i butikkerne fra den 15. marts – se mere her!