Sponsoreret af Otto copenhagen

Danske OTTO Copenhagen vil med deres flotte designerbriller og åbenhed omkring produktionsomkostninger og brug af materialer, vise, at man godt kan skabe en virksomhed, der både ser godt ud og er til at gennemskue.

Otto_final3.jpg

Et af brandets største fokusområder er gennemsigtighed. Forbrugeren skal nemt kunne gennemskue sit køb ved at finde informationer om materialer og produktionsomkostninger, som åbent er tilgængelige på brandets hjemmeside. Dette gør det tilmed muligt for OTTO Copenhagen, at sælge deres designerbriller til lavere fortjeneste og til mere overkommelige priser.

Otto_final13.jpg

Et andet område, som OTTO Copenhagen fokuserer på, er at gå udenom mellemmænd, dyre butikker og skyhøje avancer ved at sende brillerne direkte hjem til forbrugeren. Men briller skal jo sidde godt, og er du i tvivl om, hvilket stel, der sidder bedst på din næse, har du mulighed for at benytte deres Try At Home-tiltag, hvor du får lov til at prøve op til fire stel i fire dage hjemme foran spejlet. Helt gratis. Når du har fundet det eller de par, du bedst kan lide, sender du prøvepakken retur og gennemfører din bestilling online. Derefter bliver dine håndlavede briller sendt direkte hjem til dig. Det er virkelig nemt.

Sidst men ikke mindst er kvaliteten høj og prisen lav. Alle stel håndlaves i Italien af kvalitets-acetat uden brug af plastik og tilpasses med tynde højkvalitetsglas, der både har effektiv anti-reflekterende overfladebelægning og hærdning. Stellene fås som både solbriller og briller med styrke, og findes i et utal af farver. De sælges med enkeltstyrkeglas til en fast pris på 1.300 kroner.

Otto_final2.jpg

Se hele OTTO Copenhagens brillekollektion på www.ottocopenhagen.com eller find inspiration på deres Instagram: @otto_copenhagen.