Daft Punk høstede stor succes, da de i 2013 udsendte pladen 'Random Access Memories'. Singlen 'Get Lucky' røg i top 10 i 32 lande og med pladen vandt duoen fem Grammy'er. Nu er de klar med merchandise pakket ind i fantastiske annoncer.

Thomas Bangalter og Guy-Manuel de Homem-Christo, der gemmer sig bag hjelmene, kan et eller andet med markedsføring. Hele optakten til udgivelsen af 'Random Access Memories' var et velorkestreret pragteksempel på en produktlancering. Og nu er duoen klar med en lancering af merchandise, der allerede har fået os til at finde vores kreditkort frem.

Den lille fan-kollektion består af et par stykker tøj, et bæltespænde og en plakat. Men hele humlen ved lanceringen er den sublimt udførte grafiske stil, der sender en kærlig hilsen til 1980'ernes magasin- og avisannoncer. Store skrifttyper, fængede tekstforfatning fra Daft Punks egne tekster og rigeligt med futuristisk æstetik. Smukt. Se reklamerne herunder og bestil dit eget gear her












TWITTER Følg os på twitter