23 sekunder og 97 millisekunder. Det er min personlige rekord. Hvis ikke det var, fordi der i spillet fremgik et scoreboard, hvorpå jeg kan se, at nogen har holdt sig i live i computerspillet i knap tre minutter, havde jeg ikke troet, at det var muligt at få en meget bedre score end den, jeg har fået. Det skispil, Balenciaga har lanceret, er nemlig skidesvært.

Spillet er meget simpelt: Du agerer gennem en avatar og skal køre slalom, indtil du rammer en port, hvorved der så vil være tale om game over. Avataren er klædt ind i tøj fra Balenciagas nye (og første) skitøjskollektion, der netop er lanceret og kan købes på balenciaga.com.

Spillet kan prøves her, og det er der både dårlige og gode grunde til at gøre. De dårlige grunde er, at spillet både er ekstremt frustrerende og afhængighedsskabende, hvilket som bekendt er den farligste cocktail, der findes.

De gode grunde er, at der indtil den 31. januar kører en konkurrence, hvor de bedste spillere vil modtage skivenlige præmier fra det spanske modehus.