Det er efterhånden en rum tid siden, at begrebet hudplejerutine for alvor gjorde sit indtog i den danske befolkning, og sidenhen har det været et faux pas at nøjes med at smøre bodylotion i ansigtet. I stedet skulle man erhverve sig en ansigtscreme til formålet, og når først denne var velintroduceret til toilettasken, kunne man passende begynde at kigge på en separat nat- og dagcreme. Havde man troet, at tidsspecifikke cremer var det, det kunne blive til, tog man dog grueligt fejl.

Snart kom serummerne, der med sine forskellige navne og syreindhold henvendte sig til forskellige, specifikke problemer. Døjede man med uren hud, var et serum med salicylsyre svaret, var man bange for rynker, burde man gå efter en med hyaluronsyre.

Forrest på denne bølge af gode hudplejevaner har The Ordinary surfet siden 2016. Med rene designs, billige priser og en kæmpe tilstedeværelse på de sociale medier har det britiske mærke ikke været muligt at overse.

Mens man indtil nu har kunnet købe mærkets produkter landet over i både Matas og Magasin, udvider mærket nu yderligere i København. I anledningen af Copenhagen Fashion Week har The Ordinary åbnet en pop-up butik, det vil være muligt at besøge til og med den 10. februar på Kronprinsensgade 4-6 i København K.

I butikken tilbyder de en gratis 30-minutters hudbehandling. Det eneste, det kræver, er at man slår et smut forbi butikken og bestiller en tid. Oveni hatten får man to af mærkets bedst sælgende produkter med sig hjem. Der er altså rig mulighed for at få gjort noget ved den triste vinterhud.

The Ordinary har åbent fra klokken 10 til 18 mandag til søndag frem mod den 10. februar.