Han Kjøbenhavn imponerer både med deres kollektioner og med deres service. Senest blev de skamrost af New York Times for deres butik i København, og nyeste bulletin fra det danske tøjfirma er et samarbejde med Carlsberg.

Det er Carlsberg Stand Out, som Han Kjøbenhavn får lov at skyde i gang. Carlsberg Stand Out er et projekt, hvor seks kreative danskere i løbet af foråret 2014 får frie hænder til at designe en særlig flaske. De seks specialdesignede Carlsberg-flasker bliver sat i produktion og solgt i maj 2014 i et begrænset oplag.

Bag Han Kjøbenhavn står Tim Faith Hancock og Jannik Wikkelsø Davidsen, der begge er grundlæggere og designere. Han Kjøbenhavn oplevede i begyndelsen stor succes med deres briller og solbriller, men er siden også blevet rost meget for deres beklædning. Se drengene fra mærket forklare om Han Kjøbenhavn og samarbejdet med Carlsberg i videoen herunder:

Han Kjøbenhavn har specialdesignet en flaske med udgangspunkt i den karakter, mærket de seneste år har benyttet som hovedrolle i de kortfilm, de har produceret. Manden hedder Joannis og blev opdaget af drengene fra Han Kjøbenhavn på Nørrebro for 3-4 år siden.

Flaskerne fra Carlsberg Stand Out bliver solgt i en begrænset periode hos udvalgte forhandlere og barer i maj 2014. Han Kjøbenhavn er den første af to lancerede samarbejdspartnere, hvor den anden er WulffMorgenthaler. De følgende flaskedesigns bliver lanceret i løbet af foråret.

Besøg Carlsberg Stand Out.

FACEBOOK Bliv ven med Euroman