Det 176 år gamle franske modehus Hèrmes sidder fortsat tungt på tronen i kategorien klassisk luksus. Herredesigner Véronique Nichanian har en sjælden evne til at berøre og mikse det rå med det konforme, og ovenikøbet også tilføje et sporty element. Resultatet er harmonisk og efterlader et indtryk af gennemført god kvalitet.


Lang peacoat med uniformsknapper og vandrestøvler med sporty islæt. Til højre oversized parkacoat til smalle bukser.


Lammeskinds parkacoat. Farverig og sporty kontrast til gråtonerne til højre.


Læder-trenchcoat og monokrome gråtoner.


Sammensætningen af brune støvler til det grå/sorte sæt fungerer godt og efterlader et eksklusivt indtryk. Til højre reflekterende V-hals til et overvejende klassisk sæt.


Det dobbeltradede jakkesæt, når det gør sig allerbedst. Bemærk igen sammensætningen af brun og sort. Til højre takker herredesigner Véronique Nichanian for bifaldet.


Moderedaktør på Wonderland Magazine, Andrew Davis.


Chefindkøber for luksusbutikskæden Beams i Japan.


Ejer og grundlægger af websitet og magazinet Highsnobiety, David Fischer.


Moderedaktør for tysk Interview Magazine, Klaus Stockhausen (tv).


Phillip Gaedicke, ejer af butikken Soto i Berlin.


Chefredaktør for W magazine, Stefano Tonchi.


Herredesigner Véronique Nichanian fortalte med entusiasme om kollektionen backstage efter showet.

LÆS OGSÅ Modeuge i Paris: Paul Smith

LÆS OGSÅ Modeuge i Paris: Lanvin