Simple Feast kan i dag fortælle, at Casper Christensen har investeret et større pengebeløb i virksomheden, og fremover vil fungere som kreativ konsulent for dem. Simple Feast leverer økologiske og vegetariske måltidskasser til døren, og har tidligere skabt overskrifter, da stifter Jakob Jønck lavede en reklame, der sammenlignede kødspisere med rygere. Han oprettede samtidig en såkaldt "Quit Meat Helpline", ala rygestoplinjen.  

Samarbejdet mellem det kreative multitalent og iværksætteren der skabte en af 2018s mest omdiskuterede og kontroversielle kampagner, betyder, at Simple Feast vil ruske danskerne med humor og skæve kampagner med fokus på bæredygtighed, siger Simple Feast i en pressemeddelelse.

"For mig er bæredygtighed og grønne løsninger blevet en hjertesag. Jeg har besluttet mig for kun at gå ind i projekter, hvor dét står øverst på dagsordenen. Den mission, som Simple Feast er på, er helt i tråd med den ændring, jeg selv har lavet i mit liv, og det er også derfor, jeg har investeret i firmaet. For lidt over et år siden flyttede jeg på landet, lagde kød og generelt alt mad der ikke er plantebaseret på hylden og solgte min andel i københavnske natklubber. Det kræver mod at turde gå til klimakrisen med humor, som Simple Feast har gjort det, og jeg glæder mig til at bidrage til en vigtig dagsorden med netop de greb, jeg er bedst til," fortæller Casper Christensen.