Moden fra 90’erne har i dén grad fået en revival. Og få ting dufter mere af 90’erne end det ikoniske rød, hvide og blå logo fra Tommy Hilfiger.
Det faktum omfavner den nye forårskollektion fra den amerikanske designers denimlinje ’Tommy Jeans’, der er fyldt med logo T-shirts, undertøj med Tommy Hilfiger-blokbogstaver printet på elastikken, så du kan flashe dem på Instagram, og stonewashed denimjakker, der er lidt for store på den helt rigtige måde.
Med kollektionen følger en fotoserie, der fremviser det stærkt 90’er inspirerede tøj. Første del af kollektionen kan købes nu på tommy.com, og i Danmark lanceres den i dag hos Le Fix i København og Støy i Århus. Anden del udkommer 12. maj.
Jeg har kun lært halvdelen af, hvad min far kunne med sine hænder. Og mine børn har lært mindre end halvdelen. De kan ingenting. Jeg tror, det vildeste, de kan, er at binde deres snørebånd. Det, tror jeg, kan være roden til noget af den mistrivsel, vi oplever.