Leder: Euroman justerer på sit modeindhold
Foto: Getty Images

Leder: Euroman justerer på sit modeindhold

Euromans netop afgåede chefredaktør Karl Erik Stougaard fortæller om baggrunden for, at Euroman fremover vil agitere for et mere ansvarligt modeforbrug.

Hvis du vil købe en klassisk trenchcoat fra Burberry, skal du for tiden lede længe efter den i København. For den er tæt på udsolgt. Danskernes lyst til luksus er tilbage, og køerne foran de førende varemærkers butikker når hver eneste dag langt ud på Strøget.

Tendensen giver os en vigtig lære af coronakrisen, og det er en erkendelse, som allerede er med til at sætte en ny retning for modeindholdet i Euroman.

Vil du læse resten af artiklen?
Allerede medlem? Log ind her
Bliv medlem og få fuld adgang til
hele EUROMAN.dk fra 23 kr./md
Prøv 14 dage gratis uden binding
Vælg abonnement her Euroman Premium
Opret dig gratis her