I 2017 markerede Off-White-designer Virgil Abloh sig som en af giganterne inden for streetwear. Han er dog lige dele kendt for sit design og sin evne til at prissætte simple beklædningsdele som t-shirts og sweatshirts til absurd høje priser - men det bliver der lavet om på nu med kollektionen 'For All'.

Som navnet antyder, henvender den nye kollektion sig nemlig til lidt mere 'almindelige' budgetter. Kollektionen er unisex og kommer til at bestå af otte dele: fire hoodies og fire grafiske t-shirts, som hver er prydet med Off-Whites karakteristiske sort/hvide striber og citationstegn. 

Prisen på 1.050 kroner for en hoodie og 590 kroner for en t-shirt må stadig siges at være en smule pebret - men taget i betragtning at Off-Whites priser normalt rangerer mellem 1.800 og 5.000 kroner, kan 'For All' være et godt alternativ for dem, der hverken har et uendeligt budget eller er villige til at sælge et organ.

I et interview med Business of Fashion fortæller Virgil Abloh, at han med den nye kollektion netop gerne vil ramme den målgruppe, som ikke har råd til mærkets luksusbeklædning.

"Prisen tillader en ny form for kunde at se dem selv inden for modebrandets overordnede koncept. Off-White kan være luksuriøst til traditionelle luksuspriser, og ligeså kan det være relevant til mere overkommelige priser," siger han.

Det er ikke første gang, at Virgil Abloh forsøger at demokratisere sit design. Forrige år samarbejde han med Warby Parker for at lave en brillekollektion efterfulgt af et samarbejde med Nike. Derudover er det blevet offentliggjort, at IKEA senere i år vil løfte sløret for en kollektion lavet i samarbejde med designeren, som er særligt målrettet millennials.

Den nye 'For All'-kollektion er tilgængelig fra i dag i alle Off-Whites 11 butikker verden over.

LÆS OGSÅ: Her er de 10 bedst klædte mænd i 2017

LÆS OGSÅ: Frisørerne spår: Sådan kommer dit hår til at sidde i 2018