Another Aspect har efterhånden slået fast, at de mestrer hverdagsgarderoben til fulde.
Her excelleres der i alsidige klassikere og gode metervarer, og anderledes er det ikke med brandets nyeste kollektion.
I takt med, at Another Aspect forsætter med at udvide med nye styles, bliver vi også præsenteret for metervarer, der ikke tidligere er indgået i udvalget hos det København-baserede brand.
Denne gang tæller de nyeste tilføjelser blandt andet bukser i mellemriflet fløjl, overshirts i engelsk oilskin, en frakke i Harris Tweed® og jersey, ligesom du kan få fingrene i striktørklæder i uld og cashmere lavet i Italien og ternede skjorter i bomuldsflannel: alt det, der skal til for at få dig godt igennem efteråret og vinterens strabadser.
Lokationen for kampagnen er ikke helt tilfældig. Den er nemlig skudt på det over 100 år gamle Østerbro Stadion, der huser fodboldklubben B.93, hvor Anothers Aspects ene ejer Nicolaj Thomsen slår sine folder som spiller.
Ja, det bliver vel næppe mere københavnsk, og det er til at forstå, hvorfor fansene på Østerbro Stadions lægter er begyndt at synge: ”Vi vil ha’ naturvin og Thomsen! Natuuuuurviiiin og Thoooomseeeen!”
Jeg har altid interesseret mig for mennesker. Det er min store styrke. Det er også derfor, jeg var god som lærer. Snakke med dem, lytte til dem, forstå dem, give dem gode råd og vejledning. Jeg har altid elsket den der kontakt med mennesker. Den byggede jeg ind i fodbolden.