Calvin Klein har altid været gode til at få opmærksomhed omkring deres undertøjskampagner. Allerede fra Marky Mark i starten af 90’erne til sidste års Justin Bieber har deres frontmænd skabte hype om den klassiske underbuks med navnet i elastikken.

Nu har de gjort de igen med, hvad der må betegnes som perfekt timing. For dagen efter, at ’Moonlight’ fik en Oscar for bedste film, kan Calvin Klein nu annoncere, at filmens mandlige stjerner pryder deres nyeste kampagne.

Serien, der viser mænd i absolut topform, anses for en lille genistreg af Calvin Kleins nye kreative direktør Raf Simons. Han tog over i august sidste år og vil flytte brandet i en mere moderne retning.

Raf Simons har fået fuld kreativ kontrol over brandet, og det er første gang, siden Klein selv var ved roret.

Mahershala Ali, der vandt for bedste mandelige birolle er med, og det er de tre skuespillere, Alex Hibbert, Ashton Sanders, and Trevante Rhodes, der spiller Chiron i tre forskellige aldre, også.

 

LÆS OGSÅ: Denimsæsonen er over os: 11 slidstærke jeans til foråret

LÆS OGSÅ: 12 vanvittige produkter fra den nye Supreme-kollektion - herunder ét dansk samarbejde

LÆS OGSÅ: 17 jakker til et stilfuldt forår