Efter et år med dommedagsprofetier, der kæmpede om at være den mest dystre, fyringsrunder nogle steder, frygt for konkurser og nedsat omsætning, er der endelig ved at være lidt lys for enden af tunnelen for de fleste danske modebrands.
Verden går – forhåbentlig – i retning af at åbne op igen, og de tyndslidte joggingbukser og de nussede hjemmesko kan endelig parkeres bagest i skabet i en lykkelig erkendelse af, at der er et liv uden for de fire vægge, der skal beklædes med andet end lodne gevandter.
Derfor er det tid til at gøre status: For vil modebranchen i Danmark forsøge at vende tilbage til en svunden tid og satse på det velkendte? Eller har coronakrisen medført en bittersød læring, de forskellige brands vil tage med sig ind i fremtiden?
29-årige Jonas Schøsler er direktør i og medstifter af Avilius, et terapihus for primært unge, drevet af psykologistuderende og helt nyuddannede psykologer. Her fortæller han om økonomiske hovedbrud i en svær b…
Nogle natklubejere lever for festen. For atmosfæren, opmærksomheden og den næste drink. Men nattelivets mest magtfulde menneske er en mand, der indtil nu har holdt sig så langt væk fra diskolyset som muligt. Og…