De unge ledere: Charlotte Correll har introduceret danskerne for Netflix
Foto: PR

De unge ledere: Charlotte Correll har introduceret danskerne for Netflix

35-årige Charlotte Correll startede i kommunikationsbureauet Help PR som studentermedhjælper for 10 år siden. I dag er hun partner og har bl.a. lanceret Netflix i Danmark og rådgivet kunder som IKEA og Burger King. Her fortæller hun om at tage de svære beslutninger, vigtigheden af en god frokost og kærligheden til at snooze om morgenen.

Hvordan var det at være med til at lancere Netflix i Danmark?

”Det er nok den sjoveste opgave, jeg har haft i min karriere. Dengang vidste danskerne ikke, hvad Netflix var. De vidste ikke engang, hvad streaming var. Det var kæmpestort for bureauet at få den opgave, men jeg tror faktisk ikke helt, vi vidste, hvad vi gik ind til, før vi sad dér i Californien for at blive onboardet. Det handlede ikke bare om at skrive pressemeddelelser, nej, dengang blev vi Netflix' kontor i Danmark, fordi de ikke selv havde et. Så sad vi pludselig dér hos Netflix og blev hjernevaskede til at tænke, at det her, det var bare fremtiden. Klip til, at de lancerede i Danmark, og så tog det fart.

Vil du læse resten af artiklen?
Allerede medlem? Log ind her
Bliv medlem og få fuld adgang til
hele EUROMAN.dk fra 23 kr./md
Prøv 14 dage gratis uden binding
Vælg abonnement her Euroman Premium
Opret dig gratis her