Michael Laudrup og Barons, som mange nok kender fra 'Løvens Hule', har indgået et samarbejde, der gør den danske fodboldlegende til ambassadør og ansigt udadtil for skjortevirksomheden.
“Som ambassadør for BARONS får jeg mulighed for at give en ung, fremadstormende virksomhed et lille ekstra skulderklap, og personligt vil jeg gerne være velklædt, men ønsker ikke at bruge en masse tid på at købe tøj. På mange måder er Barons derfor bare det tøj, man automatisk hiver ud af skabet hver morgen,” siger Michael Laudrup i en pressemeddelelse.
Det sker i forbindelse med, at Barons lancerer deres første produkt uden for skjortemarkedet, en kortærmet polo. CEO i Barons, Joachim Latocha, supplerer om samarbejdet med den tidligere fodboldspiller:
“Man vælger jo ikke Michael Laudrup. Michael vælger dig. Michael er et ikon og har altid stået for mig som den ypperligste ambassadør, man kan drømme om. En person, som for mig er ensbetydende med at gøre tingene ordentligt. Der er nok ikke mange øjeblikke i ens karriere, hvor hårene rejser sig på armene, men det gjorde de, da Michael sagde ja. Vi er naturligvis meget stolte over samarbejdet.”
Det er to år siden, at Barons medvirkede i 'Løvens Hule'. Du kan læse mere om, hvordan det er gået for Latocha og co. siden i dette interview, som vi lavede tidligere på året.
Jeg har altid interesseret mig for mennesker. Det er min store styrke. Det er også derfor, jeg var god som lærer. Snakke med dem, lytte til dem, forstå dem, give dem gode råd og vejledning. Jeg har altid elsket den der kontakt med mennesker. Den byggede jeg ind i fodbolden.