Banens bedste

Det er gået stærkt for Palmes Tennis Society, siden brandet blev søsat i 2021’s tidlige sommer og gav fans af ketchersporten med den gule filtbold en mulighed for at skille sig ud på grus-, græs- og hardcourt-banerne.

Brandet forhandles allerede i over 40 butikker verden over, Mikael Bertelsen er erklæret fan, og der er skrevet artikler om Palmes i store medier som New York Times og Monocle.

I denne uge landede første levering af den længe ventede efterår/vinter-kollektion, der blandt andet tæller luftige skjorter, legesygt leisurewear, solide accessories i form af tasker og kasketter samt et udvalg af jakk

Du kan få fingrene i kollektionen gennem udvalgte forhandlere, som inkluderer Wood Wood, Illum, Harresøe, Ssense, Browns Fashion, Hypebeast, Baskéts og NK Sports, for blot at nævne et udvalg, ligesom den forhandles på Palmes.co.

Husk nu: Der er ingen undskyldninger for ikke at være den bedst klædte på banen – eller på gaden.

 

PSGxGOAT.jpg

PSG hylder det parisiske folk

Er du tilfældigvis gået forbi togstationen Louvre-Rivoli i Paris inden for de seneste dage, har du nok ikke kunnet undgå at bemærke det store billboard, der viser verdensstjerner som Lionel Messi, Neymar og Kylian Mbappé iført farverige cardigans og markante halstørklæder. Det er der næppe noget overraskende i. Paris Saint-Germain er den fodboldklub i verden, der har minglet mest med modeverdenen de seneste år, og de ser ikke ud til at stoppe deres flirt lige foreløbig.

Den nyeste flamme er luksusresell-siden GOAT, der desuden også er klubbens ærmesponsor, som de har slået pjalterne sammen med for at lave kollektionen ’People of Paris’, der hylder samhørigheden mellem Paris Saint-Germain og folket i den franske hovedstad

Der vil løbende blive lanceret nye produkter, men allerede nu kan du få fingrene i de første ting fra kollektionen, der blandt andet tæller kasketter, halstørklæder og en cardigan, på goat.com.

 

SaturdaysNYCxPorter.jpg

En taske til det hele

11 år er mange i modeverdenen. Ikke desto mindre er det antallet, hvor det japanske taskemærke Porter og newyorker-brandet Saturdays NYC har samarbejdet om at tage de ikoniske tasker til nye højder.

Det siges, at man bliver god, hvis man blot øver sig nok, og noget tyder på, at der ligger en vis sandhed i det. I hvert fald synes niveauet igen at være hævet med det nyeste skud på samarbejdsstammen, der centrerer sig om Porters ’Messenger Tote Bag’. Her er der gjort brug af Porters ultralette nylon tafetta-materiale, ligesom taskerne, som kommer i mørkeblå og khaki, har fået tilføjet nogle elegante mesh-detaljer. Til dem, der blot har brug for en lille taske til de mest essentielle ting, har Porter og Saturdays NYC designet en crossbody-bag, som inkorporerer de samme detaljer, man finder på den store udgave.

Taskerne kan købes her.