”FÅ ET BARN TIL AT TEGNE EN BIL, og han vil højst sandsynligt farve den rød.”
Ordene var Enzo Ferraris, og i verdens mest ikoniske bilmærkes butik i Milano giver de ret meget mening. Rød går igen, men ikke på biler, for her er ingen.
Dette er nemlig noget så specielt som en modebutik for et brand, der er så stærkt, at man knap nok behøver at vise hovedproduktet – bilen – men blot kan nøjes med at vise den stejlende fuldblodshingst på brystet af polotrøjer og sweatshirts, hvis man vil have folk til at rive tegnedrengen op af lommen.
29-årige Jonas Schøsler er direktør i og medstifter af Avilius, et terapihus for primært unge, drevet af psykologistuderende og helt nyuddannede psykologer. Her fortæller han om økonomiske hovedbrud i en svær b…
Nogle natklubejere lever for festen. For atmosfæren, opmærksomheden og den næste drink. Men nattelivets mest magtfulde menneske er en mand, der indtil nu har holdt sig så langt væk fra diskolyset som muligt. Og…