Sponsoreret af House99

David Beckham er kendt for at eksperimentere med sit udseende og gå sine egne veje, når det gælder stil. Med House 99 har han nu skabt en grooming-serie med alt, hvad en mand har brug for til at understrege sit eget personlige look og passe på sig selv.

House 99 kombinerer barbershop-kulturen med hud- og hårpleje, og ved lanceringen hos barbersalonen Henri i Elmegade var der rig mulighed for at prøve de lækre produkter på egen krop. Til sprøde dj-beats og forårsstemning ud over det sædvanlige kunne gæsterne nemlig tage plads i barberstolen og lade sig forkæle af Henris kyndige barberer, som selvfølgelig havde taget de nye produkter fra House 99 i brug.

Og Elmegade havde virkelig skruet op for charmen. Det gode forårsvejr havde lokket folk ud af deres vinterhi og forvandlet gaden til en summen af liv og god stemning. Gæsterne, som blandt andet talte Anthony Bogdan, Tommy Lee Winkworth og Søren Hald, blev hængende udenfor på gaden og nød de kolde drinks, sliders med trøffel – og den sorgløse forårsstemning. Med sig hjem kunne de tage en goodiebag med et udvalg af House 99-produkter.

Grooming fra top til tå

House 99 tæller ikke mindre end 21 forskellige produkter med alt fra ansigts- og kropspleje til pleje af hår, skæg og endda tatoveringer. For grooming bør ikke være overladt til tilfældighederne, hvis du spørger David Beckham.

”Når du passer på dig selv, ser du godt ud, og når du ser godt ud, føler du dig godt tilpas," har Beckham forklaret i forbindelse med lanceringen af House 99, som er udviklet i samarbejde med L’Oréal. Navnet er selvfølgelig heller ikke overladt til tilfældighederne. ’House 99’ refererer til 1999, som var et særligt år for Beckham – her blev han nemlig både gift, blev far og vandt ’the treble’ med Manchester United.