Virgil Nicholas lancerer mærket VINNY’s
Foto: VINNY's

Virgil Nicholas lancerer mærket VINNY’s

Det første produkt er penny loaferen ’The Townee’.

Modeiværksætteren Virgil Nicholas har bevæget sig ud på endnu et fashionabelt eventyr. I dag præsenterer han mærket VINNY’s og det førstfødte produkt herfra – et par penny loafers.

’The Townee’ hedder skoen, der er samlet i hånden i Portugal af sortpoleret polidolæder og lædersål.

IMG_4260.jpg”Det er med en opdragelse baseret på franske manerer og pli, en nedarvet post-kolonial beklædningsforståelse, 90ernes hiphopkultur og fiktive stilikoner som Tom Ripley og Michael Corleone, at VINNY’s indleder et eventyr, der skal få alle mænd til at tage sig selv bare en smule mere alvorligt uden at være selvhøjtidelige,” siger Virgil Nicholas.

IMG_4261.jpg’The Townee’ bliver lanceret 22. november på CoCo Hotel i København fra 17-19 med fri bar og artisteri fra Mads Hilbert, hvor alle er velkomne. 

IMG_4264.jpgHvis man ikke befinder sig i Hovedstaden, kan man få fat i ’The Townee’ på vinnysthebrand.com eller hos butikkerne Stoy, Harresøe og Dr. Adams til 1.300 kroner.

Se, hvad vi ellers skriver om: Sko