Virgil Nicholas teasede tirsdag i et Instagram-opslag om et kommende samarbejde mellem hans skomærke Vinny's og Soulland. Her beskrev Nicholas, hvor meget Soulland-stifter Silas Adler har betydet for ham gennem hans liv og senere karriere:

"Jeg mødte Silas første gang gennem mine omgivelser, hvor alle skatede, og jeg bare ikke vidste, hvordan man gjorde det. Jeg var et barn, og han var en af de rigtige OG's, der gjorde det hele, og gjorde alt det rigtige.

Silas var Soulland, han var Y.B.E, og han fik mig til at tro på mig selv uden at tale med mig om det. Jeg var engang hans fanboy, i dag er han min branche-storebror. Da jeg lancerede Vinny's, var dette nummer 1 på min liste over præstationer. Ægte samarbejde, ægte beundring, tro mod vores by, ånd og sjæle. Vi er ved at lancere en smash," skrev han i opslaget.

Nu kan vi fortælle flere detaljer omkring samarbejdet mellem Vinny's og Soulland; der er naturligvis tale om nogle loafers. To forskellige par, der bliver tilgængelig 12. januar på mærkernes hjemmesider i hhv. raffle (Soulland) og sign-up access (Vinny’s) og derudover eksklusivt hos de toneangivende modebutikker Ssense, American Rag, Mr. Porter, End, Browns og Wallace til en pris på 2.500 kroner.

Virgil Nicholas fortalte sidste år i vores podcast 'Sidelæns' om, hvordan hans kun ét år gamle brand allerede er nået frem til selveste Kronprinsen og om den ordre på 500.000 kroner, som Mr. Porter havde lagt på Vinnys's loafers.

Du kan herunder se flere billeder af det nye samarbejde mellem Vinny's og Soulland:

Loafer 1.jpg

 


Loafer 2.jpg