Så skal vi til det igen: en nyhed om Louis Vuitton og Pharrell Williams.

Der er mange af dem, det er vi klar over, men der er ikke rigtig noget, der virker til at kunne stoppe den fremmarch, som Pharrell Williams har sendt Louis Vuittons herretøj på.

Ja, hvis den amerikanske altmuligmand blev ansat af Bernard Arnault og LVMH-konglomeratet til at skabe endnu mere opmærksomhed omkring det aldrende franske luksustøjmærke, kan han godt kræve en stor præstationsbonus i slutningen af året.

Det er ikke, fordi det er superoriginalt at udnævne de største NBA-stjerner som LeBron James og Victor Wembanyama til brand-ambassadører, indgå en endorsement-aftale med disse tiders mest hypede fodboldspiller Jude Bellingham og lade tenniskometen Carlos Alcaraz agere kampagneansigt, men Pharrell Williams lader ikke til at have nogen problemer med at plukke de lavthængende frugter, og hvorfor skal man partout også kimse ad det åbenlyse?

Det virker tydeligvis, og Louis Vuitton er på ingen tid blevet en popkulturel juggernaut, der rækker langt ud over tøjet i sig selv.

Pharrell Williams’ seneste påfund er endnu en af de helt vildt oplagte. Han har nemlig allieret sig med dette årtis måske største stilikon, Tyler, the Creator, om en samarbejdskollektion (den første i Pharrells tid som kreativ direktør).

Kollektionen bærer præg af Tylers egen lidt ’sport møder preppy’-stil – Louis Vuitton beskriver kollektionen som ”preppy sophistication” – med stærke farver, varsity- og pilotjakker, kabelstrik, windbreaker, hundemonogram; nærmere bestemt Airedale Terrier-monogram, som man måske vil kunne genkende, hvis man har dykket ned i Tyler, the Creators kreative univers før.

Kollektionen vil være tilgængelig i Louis Vuittons butikker fra den 21. marts.