I anledning af den københavnske modeuge lancerer det danske livsstilsbrand Les Deux og AN IVY et nyt designsamarbejde.

For første gang bevæger sig Les Deux sig nemlig ind på slipsemarkedet sammen med det erfarne slipsemærke AN IVY.An Ivy x Les Deux-5.jpg

Kollektionen er inspireret af 50’erne og 60’ernes Ivy League-look og kommer til at bestå af fire slips. Tre slips kommer i silke, og det sidste er i uld.

An Ivy x Les Deux-9.jpg”Vores samarbejde med AN IVY er en tydelig afspejling af vores preppy-inspirerede baggrund. Slipset er et stilfuldt symbol på herregarderoben, som passer stærkt ind i vores look,” siger Mathias Jensen, kreativ direktør hos Les Deux, i en pressemeddelelse.

An Ivy x Les Deux-1.jpgAlle slips fra kollektionen kommer i et limiteret oplag og koster 349 kroner.

De kan købes fra 27. januar hos Les Deux på Frederiksberg og online hos både AN IVY og Les Deux.