Modeuger, hvad enten det handler om Milano, Paris eller København, handler om at se. Hvad der kommer til at ske, og hvad næste år vil bringe. Men det handler også om at blive set. For mange af gæsterne er det vigtigt, hvordan de selv gør sig i gadebilledet, og derfor kan man også få et billede af moden lige nu ved at se på dem.

Det har vores fotograf Adam Katz Sinding fanget her. Hvis man vil læse mere om modugen, kan man her læse om et af de brands, mange har talt om som et af de mest interessante, nemlig Sunflower. Man kan også læse Euromans tidligere moderedaktør Chris Pedersen fortælle om her, hvad man egentlig skal bruge modeugen til.

Adam-Katz-Sinding-Euroman-Copenhagen-Fashion-Week-Fall-Winter-2019_AKS0682.jpg

Adam-Katz-Sinding-Euroman-Copenhagen-Fashion-Week-Fall-Winter-2019_AKS0708.jpg

Adam-Katz-Sinding-Euroman-Copenhagen-Fashion-Week-Fall-Winter-2019_AKS0831.jpg

Adam-Katz-Sinding-Euroman-Copenhagen-Fashion-Week-Fall-Winter-2019_AKS0902.jpg

Adam-Katz-Sinding-Euroman-Copenhagen-Fashion-Week-Fall-Winter-2019_AKS0947.jpg

Adam-Katz-Sinding-Euroman-Copenhagen-Fashion-Week-Fall-Winter-2019_AKS1037.jpg

Adam-Katz-Sinding-Euroman-Copenhagen-Fashion-Week-Fall-Winter-2019_AKS1583.jpg

Adam-Katz-Sinding-Euroman-Copenhagen-Fashion-Week-Fall-Winter-2019_AKS1598.jpg

Adam-Katz-Sinding-Euroman-Copenhagen-Fashion-Week-Fall-Winter-2019_AKS1626.jpg