Kvinder har længe lånt fra herregarderoben, og hverken, når det kommer til designinspiration eller til ”rene” herrestyles, der oprindeligt er lavet til mænd, bliver der rynket på næsen, når det sker. Er scenariet omvendt, er synet dog for det meste et helt andet. Og hvorfor? Flere mænd burde åbne op for at inddrage elementer fra kvindemoden, i det omfang, det kan lade sig gøre.

Glem fordommene, og klæd dig i lige netop det, du ønsker. Bær din stil med selvtillid, som Mick Jagger og David Bowie rockede sig gennem 60’erne og 70’erne iført alt fra neglelak til blå øjenskygge, eyeliner og glitter.

Her er tre danske brands, der ser stort på kønsroller, og i stedet fokuserer på historier, visioner og ansvarlighed over for planeten.

2.jpg

Babett

Bliv medlem, og få fuld adgang til
hele EUROMAN.dk fra 29 kr. om måneden
Prøv 14 dage gratis uden binding
Kom igang her Allerede medlem? Log ind her Euroman Premium
Opret dig gratis her