CMYK-print på North Faces nye capsule-kollektion

Inspireret af folk i bjergene, men skabt til byen. Mens de koldere måneder kryber sig nærmere, er outdoorgiganterne North Face klar med en capsule-kollektion, der både giver dig varmen og får dig til at se særledes 'fresh' ud.

Printet er nemlig skabt efter farvesystemet CMYK, der tager udgangspunkt i farverne cyan, magenta og yellow og giver et mønster af små prikker. Det er en lille kollektion, der indeholder seks forskellige produkter. En dynjakke, dunvest, to rygsække, et par store sneakers og en cap. Priserne varierer fra 255 kroner til 2.000 kroner. Køb det her på North Faces hjemmeside.

Stone Islands tekniske Shadow Project-linje fylder 10 år

 Vi bliver lidt indenfor det samme felt med teknisk og praktisk tøj, der får sit liv i byerne.

Stone Islands Shadow Project-linje begyndte som et samarbejde mellem mærkets kreative direktør, Carlo Rivetti, og det yderst tekniske og talentfulde ACRONYM®-designteam bestående af Errolson Hugh og Michaela Sachenbacher. Fusionen udviklede sig hurtigt fra et skyggeprojekt til noget, som Stone Island satsede mere og mere systematisk på. 

Det er ti år siden, at Stone Island Shadow Project blev en realitet, og det markeres med en ny jubilæums-kollektion til efteråret og vinteren. Det er ligeså futurisk i udtrykket som altid. Tjek det nærmere ud her, hvor du også kan bestille produkterne.

COS debuterer med den tids- og sæsonløse-kollektion 'Soma'

Hvis du for eksempel ikke gider at hoppe med på en trend som outdoor-tøj, men hellere vil gå stilsikkert og klassisk klædt, er der godt nyt til dig. Det prisvenlige COS har lavet en tids- og sæsonløs-kollektion, der er meget elegant, men stadig har fået et moderne twist. 'Soma' hedder den.

Der er masser af cashmere, uld, smarte trenchcoats og bomulds-chinos. Ligesom COS har gjort længden noget længere på mange af trøjerne. Køb det her på COS' hjemmeside.

Omega har desginet 500 speciallavede Speedmaster-ure til Hodinkees jubilæum

Hodinkee er et af de mest førende ur-magasiner på verdensplan, og det er de blevet på bare ti år, efter de trykte første magasin i 2008. Nu kan Hodinkee fejre 10 års jubilæum, og derfor har de fået Omega til at designe et nyt Speedmaster-ur til anledningen.

Det var nemlig et Omega Speedmaster, der startede det hele for Hodinkee. Stifter og ejer Ben Clymers allerførste ur var et Speedmaster MK40, som han modtog i gave fra sin bedstefar.

Omega har designet 500 speciallavede ure til Hodinkees jubilæum med både læder- og metalrem. Urene vil koste 41.500 kroner og kommer til salg i Hodinkees webshop og i Omegas buitikker fra november. Du kan allerede skrive dig på ventelisten.