Palaces vinterkollektion

Palace har som et af få brands formået at løfte streetwear ind i en ny tid gennem relevante brand-samarbejder, der tæller alt fra tøjmærkene Arc’teryx og Evisu til fodboldklubben Juventus og cykelholdet EF Education.

Denne gang er der dog ikke tale om et collab. I dag lander nemlig en stor del af det London-baserede brands vinterkollektion, der blandt andet indeholder hættetrøjer, fleecejakker, huer og T-shirts. Det er dog deres længeventede ’Floral Loafers’, som gør kollektionen til en af de mest interessante i denne uge.

Kollektionen lander i dag på Palaces webshop. Don’t sleep, som hypedyrene siger.

 

Harry Styles lancerer grooming brand

Med sin androgyne og boheme tilgang til mode har Harry Styles gennem årene udviklet sig til et af verdens største stilikoner. Undervejs på sin rejse fra ’jeg går i stramme bukser og synger i et dårligt boyband’ til at være et popikon begyndte Styles også at farve sine negle.

Og nu får alle os mænd så muligheden for at pynte os med de samme produkter som Harry himself. Akkompagneret med en film af en brækkende bølge i sort/hvid lancerede han nemlig sin egen grooming-linje Pleasing i denne uge. De første produkter indeholder fire forskellige neglelakke samt et fugtgivende antioxidantserum og en serumfyldt roller pen.

Du er ikke garanteret at se lige så godt ud som Harry Styles selv, men giv det alligevel et skud.

Produkterne kan købes på Pleasings webshop.

 

LV.jpg

Louis Vuitton samarbejder med Nigo fra Human Made

Denne uge byder også på nyt fra Louis Vuitton. De har nemlig netop lanceret deres 'Louis Vuitton Squared'-kollektion, som er en fortsættelse af det kreative samarbejde mellem Virgil Abloh, som er deres men's artistic director, og designeren Nigo, der står bag branden Human Made.

Der er fuld knald på farver og mønstre i kollektionen, som blandt andet indeholder alt fra læderjakker med rygudsmykning og rød-hvid-ternede trøjer til velsyede jakkesæt og tasker med det så velkendte LV-logo på.

Find kollektionen i Louis Vuittons butikker.

 

Adsum-main (1).jpg

Disse 8 brands skal du holde øje med i 2022

Det er altid rart at have sine klassikere at læne sig op ad, når man klæder sig på. Levi’s 501’ere, de blå herrebukser og den stribede skjorte er ting, du ved fungerer, og hvorfor så overhovedet prøve noget nyt, kan du spørge dig selv.

Men som med så meget andet handler det om at kombinere det gamle og velkendte med nyere, uudforskede ting, hvis du vil sammensætte noget gennemført. Det samme princip kan du tilføre til garderoben.

Derfor har vi samlet en liste over otte brands, der er værd at holde øje med den næste tid, så du kan peppe klassikerne op og måske finde nogle nye.

 

Main  Xbox Gucci 1 copy.jpg

Gucci og Xbox slår pjalterne sammen

Denne uge er en af årets mest groteske samarbejder landet.

Microsoft har nemlig ladet modehuset Gucci pimpe sin Xbox Series X-konsol med laserindgraveret monogram og givet den sin egen kuffert.
Det specielle samarbejde mellem de to giganter fra hver deres industri skyldes, at både Xbox og Gucci kan fejre jubilæum her i 2021. Mens Xbox fylder 20, runder Gucci det helt skarpe hjørne med 100 år som virksomhed.

Du kan læse mere om den historie her.