Hvad sker der, hvis du blander Guy Ritchies abrupte klippestil, hurtige zoom og velskrevne, britiske voice-overs med fodboldverdenens største stjerner? Du får en fodboldversion af hitfilmene ’Snatch’ og ’Lock, Stock and Two Smoking Barrels’. Bare uden volden.

Reklamer er oftest få langvarige minutter, som man bare ikke kan komme udenom. Men nogle gange kommer der en reklame, så velproduceret og med så lidt fokus på salg, at man helt glemmer, hvad det er.

Beats by Dre er på vej til at skabe en tradition for velproducerede og kuldegysningsskabende reklamer op til verdensmesterskaberne i fodbold. Det er traditionelt tøjgiganter som Nike og Adidas, der har stået for de store reklamer, der inspirerer og opildner alle, der elsker fodbold. Men i 2014 spurgte flere medier: ”Har Beats by Dre lige overgået Nike med denne fantastiske video?”

I år følger de sidste slutrundes succes op med en video med Neymar Jr., Kane, Özil og Mendy i det, de kalder ’The Defiant Mixtape, Vol. I’. Bag kameraet er det Guy Richtie, der har stået for den action-prægede klipning, så man bare venter på at Jason Statham vælter ind i billedet og sprænger det hele i luften.

Den britiske underklasse, som Guy Ritchie er så kendt for at udfolde i sine film, er denne gang skiftet ud med den russiske knægt Andre og hans opvækst i et russisk boligbyggeri.

Andre drømmer om at blive den nye fodboldstjerne, får man at vide, hvorefter der heftigt klippes mellem ovennævnte fodboldstjerner krydret med gæsteoptrædener af David De Gea, Eden Hazard, Thierry Henry og Serena Williams til et soundtrack af Enya og Anderson.Paak. Og så er det en veloplagt Paul Anderson fra ’Peaky Blinders’, der leverer en fænomenal, britisk voice-over. Se den og glæd til dig til en hel måned med VM.

LÆS OGSÅ: Det nye kuld: 11 bud på årets unge VM-stjerne

LÆS OGSÅ: Eurowoman kårer VM's flotteste spillere

LÆS OGSÅ: Mark Strudal: Her er VM's nye målslugere