Denne fodboldsæson er gået ind i sin sidste sidste og afgørende fase, og især i Premier League spidser spændingen til, hvor kun ét point adskiller Manchester City og Liverpool FC i kampen om førstepladsen med fire runder tilbage.

De to engelske hold var også få minutter fra at skulle stå over for hinanden i årets Champions League-finale, men Real Madrids vilde comeback mod Manchester City onsdag aften betyder, at det er den spanske kongeklub, som venter Jürgen Klopp og co.

Udover at mesterskaberne og pokalerne falder på plads i de disse uger, er det også nu, at mange hold vælger at afsløre deres nye trøjer for næste sæson.

I dag er det Liverpool, som kan præsentere deres hjemmebanetrøje for 22/23-sæsonen. Trøjesponsoren er fortsat Nike, og de har lavet en trøje, der er inspireret af arbejderbyen og deres mentalitet 'Scouse solidarity'. 

På ærmerne finder man YNWA-detaljer, og så har man også skiftet stilen på rygnummeret, der nu skal ligne de historiske gadeskilte i byen.

Trøjen er tilgængelig her.