På en skala fra 1-100; hvor godt går det for Shaping New Tomorrow?
”Du taler jo med en nordjyde, men jeg vil sige, at den ligger på 80 – skulle den være tættere på 100, havde der ikke været noget corona. Jeg synes dog, vi har formået at holde en god fremdrift i en meget usikker periode. Vi har en meget klassisk iværksættermentalitet, hvor vi ser muligheder i stedet for begrænsninger, og det har resulteret i, at vi har fortsat vores vækst og blandt andet fordoblet antallet af medarbejdere og antallet af butikker på trods af nedlukningerne.”
I brød bredt igennem, da I deltog i DR’s program ’Løvens Hule’. Hvorfor valgte I at være med der?
”Vi havde været i gang i to-tre år og følte, at vi havde fundet frem til kernen i vores koncept. I vores butik i Aalborg oplevede vi, at folk fik en wow-oplevelse, når de prøvede vores bukser. Der opstod en sneboldeffekt, hvor nye kunder kom til, fordi de havde hørt om bukserne fra venner og familie. Det var med den selvtillid i bagagen, at vi tog i ’Løvens Hule’. På tv ser man dog kun et sammenklip af vores pitch. Vi var der vel i halvanden time og fik en del tæsk af dem. De syntes, at konkurrencen var for stor, men vi endte alligevel med at få en investering (Jesper Buch og Birgit Aaby investerede hver 250.000 kroner for en ejerandel på 10 procent, red.).”