På besøg ved ASOS i London

På besøg ved ASOS i London
Offentliggjort

I sidste uge var Euroman på besøg hos ASOS' hovedkvarter i London. Årsagen var fremvisning af efterårets herrekollektioner.

Anført af chefdesignerne John Mooney og Stefan Pesticchio har ASOS de seneste sæsoner gjort sig positivt bemærket på herresiden. Designet ligger meget tæt op ad dyrere brands, men fordi ASOS kun sælger over nettet og i stil med andre high street-butikker formår at holde prisen på et fornuftigt niveau, er deres tøj tilgængeligt for alle.

På de næste sider kan du se et udpluk af ASOS' FW11 kollektion.

En del af kollektionen beskæftigede sig meget med de militære referencer.

ASOS FW11ASOS FW11ASOS FW11ASOS havde ligeledes et friskt bud på vinterjakker, og fortsætter dette års parkaer, men også med flere farver.ASOS FW11.ASOS FW11.På suits er ASOS også skarpe, og hvis man ikke har mod på at gå ud at smide over 5.000 kr. på et af de dyrere mærker er ASOS et meget fornuftigt sted at starte.ASOS FW11.ASOS FW11.ASOS FW11.På skosiden blander ASOS sig også. Inspirationen fra de dyrere og mere håndværksmæssigt orienterede producenter er tydelig, men resultatet er lovende.ASOS FW11.ASOS FW11.Pæne sko kan ASOS også lave. Der produceres både billigere modeller, der ligger omkring 45 pund, mens sko produceret ved den gamle Dr. Martens fabrik koster i omegnen af 120 pund.ASOS FW11.ASOS FW11.John Mooney, head of design for ASOS Menswear, Thimo Bons fra det hollandske magasin JFK og Adi Currie, senior head of PR for ASOS.

Søde svenskere: Helena Åkerlind fra modinåkerlind og moderedaktør Claes Juhlin fra KING Magazine.

Til venstre Stefan Pesticchio, design director for ASOS Menswear, og James Sleaford fra fransk GQ.