Gør Euroman bedre: Bliv en del af vores læserpanel

Vi skal blive bedre. Derfor lancerer vi et læserpanel, der hver måned giver os feedback på magasinet. Og vi vil gerne have dig med.

Gør Euroman bedre: Bliv en del af vores læserpanel
Offentliggjort

Det er egentlig sjovt med succesfulde musikere: Laver de en eller flere populære plader i starten af deres karriere, er der stor sandsynlighed for, at det er den samme håndfuld sange, de kommer til at spille resten af deres dage. 

Det kan godt være, at Liam Gallagher stadig udkommer med ny musik, men i bund og grund vil folk jo bare gerne høre ’Definitely Maybe’, som Oasis udgav, da han var blot 22 år.

Tænk, hvis det var sådan med arbejdslivet for os almindelige dødelige. Tænk, hvis du havde lavet en flot Powerpoint-præsentation som 26-årig, og resten af din karriere blev hyldet som ham med de flotte skrifttyper og de gode grafer fra det fantastiske møde, din afdeling var til kort før frokost en regnfuld februardag i 2003. Og i øvrigt blev bedt om at gennemføre det møde fem gange om ugen, året rundt. 

Nej tak. Vi skal fremad. 

Udvikling ligger i vores natur. I stilheden, døden, i bevægelsen, livet. 

I Japan dygtiggør de sig gennem hele livet, uanset om de er sushikokke eller laver møbler. I det nye nummer af Euroman kan du i øvrigt læse vores fremragende portræt af landet, som alle danskere tilsyneladende har forelsket sig hovedkulds i.

Også på Euroman vil vi gerne udvikle os. Vi laver podcasts og video, vi udkommer dagligt på euroman.dk, vi holder events og så videre. Rygraden er stadig vores magasin, der er udkommet hver eneste måned siden 1992. Euroman er en del af rigtig mange menneskers liv. Tak for det. 

Men vi er meget interesserede i at blive bedre og få at vide direkte fra dig, kære læser, hvad der fungerer godt og mindre godt. 

Derfor har vi for vores abonnenter iværksat et læserpanel, hvor vi hver eneste måned inviterer til efterkritik af magasinet. Vi synes selv, vi har en rigtig god fornemmelse for, hvad der fungerer i bladet. Men hver gang, vi de senere år har mødt jer læsere eller inviteret fagfæller til efterkritik på kontoret, er vi alligevel gået klogere derfra. 

Det sætter vi nu på formel. Og hvis du ikke allerede har hørt fra os, så send mig en mail på kristoffer@euroman.dk, og jeg skal personligt sørge for, at du bliver en del af panelet. Det hele foregår digitalt. Og det eneste, det kræver, er, at du læser magasinet og forholder dig til det. 

Kun på den måde kan vi udvikle Euroman, så vores loyale læsere også fremover kan regne med original magasinjournalistik, der rent faktisk batter noget hos dem, det er lavet til. 

Som altid: Tak for den tid, du bruger i selskab med Euroman. Det betyder mere, end du tror. 

Kristoffer Dahy Ernst

Chefredaktør

PS: Okay, der er nok et par koncertgængere til sommerens Oasis-turné, der også gerne vil høre lidt nyere numre. Men det kan umuligt være mange …