En af Københavns bedste tøjbutikker lancerer egen kollektion

Der skal farver ind på kontoret.

En af Københavns bedste tøjbutikker lancerer egen kollektion
Offentliggjort

Er man sådan en starut, der godt kan lide, at ens beklædning er sirligt kurateret af nogen, der har forstand på det, har man siden 2017 kunnet drible ned på hjørnet af Elme- og Egegade, hvor de hos Grocery har stået klar med kyndig vejledning.

Under værditaburetten ’Work, formal and functional’ og med brands som Mfpen, Another Aspect og Our Legacy i porteføljen har de skabt et eftertragtet – om end lille – univers, som efterhånden kan bide skeer med mange af de store detailbutikker.

Og nu går de skridtet videre med lanceringen af deres første tøjkollektion i eget navn – en kollektion bygget på de samme tre værdipæle, og som de har valgt at kalde noget så sigende som ’Casual Business’.

Casual Business-kollektionen er samtidig en farverig en af slagsen, som udforsker, hvordan man kan udfordre hverdagsgarderoben og bringe mere liv ind i de københavnske kontorfællesskaber.

Herunder kan du se et udpluk af kollektionen, der lanceres online torsdag d. 2. oktober klokken 10 og fra i morgen også kan findes i butikken.