Fra salg i skolegården til millionforretning: Mød 24-årige Benjamin

24-årige Benjamin Philip ligner udadtil en ganske almindelig 24-årig ung mand, som er i fuld gang med at tage en uddannelse og lige så stille er ved at vænne sig til voksenlivet.

Her tager man dog helt fejl; Benjamin bruger de fleste af sine vågne timer på at passe sin digitale forretning, Teeshoppen.dk, som forhandler moderne tøj til mænd og kvinder.

Teeshoppen startede som en mindre forhandler af basic t-shirts tilbage i 2014. I dag – mange år senere – har Benjamin Philip og hans dedikerede team serviceret mere end 100.000 kunder. Udvalget består ikke længere kun af t-shirts, men også af jakker, bukser, sko og meget andet til begge køn.

Salg af ting i skolegården blev startskuddet til et lovende iværksættereventyr

Mens de fleste andre børn havde travlt med at spille fodbold og hoppe i sjippetov, brugte Benjamin Philip frikvarteret på at sælge ting fra udenlandske hjemmesider til jævnaldrende elever – med fortjeneste naturligvis. Nogle år senere startede den unge aalborggenser sit eget tøjmærke, hvor han mærkede en stor efterspørgsel på t-shirts uden mærkværdige prints og designs. Dét har sidenhen udviklet sig i en spændende retning; i dag lever Benjamin nemlig af at sælge basic tøj til moderigtige danskere.

Vi skal være Danmarks førende specialister inden for salg af t-shirts.
TeeShoppen.dk

Benjamin Philips ambitioner rækker meget længere end blot at drive en middelmådig forretning. Han har en klar målsætning om først og fremmest at blive landets førende leverandør af t-shirts. Endvidere er håbet og målet, at virksomheden vil komme ud på en række udenlandske markeder de kommende år.

Kvalitet og service i højsædet

Teeshoppen – med Benjamin Philip i spidsen – har fra dag 1 haft kvalitet og service i højsædet.

Den digitale tøjforretning henvender sig til en bred målgruppe af mænd og kvinder, som lægger mere vægt på kvalitet og service, end hvilket mærke der står i nakken. Teeshoppen er med deres billige basistøj oppe mod store spillere som H&M, ASOS og Primark. Her formår den internetbaserede forretning at skille sig ud fra mængden; ved at gå målrettet efter at levere den bedste service og produkter af højeste kvalitet. Teeshoppen har bl.a. vundet forbrugernes tillid ved at tilbyde 101 dages returret og uovertruffen service.

Firstmover på nye modetrends

Benjamin Philip fra Teeshoppen formår altid at være et skridt foran konkurrenterne. Det gør han ved at være firstmover på nye modetrends. I dag består sortimentet af en lang række unikke og eftertragtede kollektioner. Det vedrører bl.a. følgende:

  • Muscle collection (fremhæver den slanke og / eller muskuløse krop)
  • Performance collection (hverdagstøj med komfort i første række)
  • Organic collection (organisk tøj)

Ovennævnte kollektioner er blot nogle af dem, der har vakt opsigt i modebranchen. Den 24-årige stifter og indehaver af den velbesøgte tøjforretning har en klar forventning om at komme ud med endnu flere spændende kollektioner og revolutionerende tiltag de kommende år.

Benjamin mener, at opskriften på at nå sine mål i livet er at yde 10 % mere, end man gjorde i går. Dét råd kan du med god grund tage til dig, hvad enten du drømmer om at gennemføre en videregående uddannelse, få succes med egen virksomhed eller at gøre en forskel for samfundets svageste.