Won Hundred, der til efteråret kan fejre deres 10 års jubilæum, havde valgt at ændre på formerne til deres nylige præsentation. Her blev tøjey ikke som vanligt vist fysisk på en række modeller i rummet, men i stedet var det filmet i NY uger forinden og projekterede op på væggene i det rå SoHo loft, hvor Won Hundred og deres amerikanske PR bureau Archetype havde inviteret til øl og rugbrødsmadder.
Med de internationale herremodeuger i London, Milano og Paris i juni, Københavns modeuge i august og kvindernes modeuger i London, Paris og Milano i september og oktober, var Won Hundred ikke kun tidligt ude med at præsentere deres bud på forår/sommer for næste år, de trodsede også samtlige planlagte modeuger. Det resulterede i besøg fra GQ, Style.com, Details, Barney’s og Bloomingdales m.fl., der ellers under de internationale modeuger er nødt til kun at prioritere at besøge de store etablerede modehuse.
Moderedaktør Frederik Lentz Andersen havde sit kamera med og fik fanget lidt af den gode stemning:
Bonusinfo omkring Archetypes lokaler på 676 Broadway; Entréen er prydet af original Keith Haring graffiti fra hans helt unge dage, og i musikstudiet ovenfor kan man ofte være heldig at støde ind i Keith Richards, der indspiller det meste af sin musik der.
Jeg kan love dig for, at jeg har meget på hjerte. Men det kommer jeg ikke til at blande ind i min karriere. Det er ikke professionelt interessant for mig at udtale mig om ting. At jeg selv mener en masse i det private … fair snak. Men den snak kan jeg tage med nogle venner.