Chris Black skriver klummer i GQ og New York Magazine, han er kreativ konsulent for brands som Thom Browne, New Balance og J. Crew, og så er han medvært på podcasten ’How Long Gone’ sammen med sin gode ven Jason Stewart, som de startede under pandemien.
Siden er den blevet ekstremt populær med hundredetusindevis af lyttere, hvilket har sikret dem en kontrakt hos det kreative agentbureau CAA. Det går med andre ord meget fint for Chris Black.
Og det er vel næppe tilfældigt, at han også besidder en særdeles god smag. Vi har spurgt ham om hans 41 favoritter:
Annonse
Ansigtscreme → Margin.
App → Shazam.
Arvestykke → The Smiths ’Big Mouth Strikes Again’-T-shirt.
Bog → ’Less Than Zero’ af Bret Easton Ellis.
Briller → Jacque Marie Mage.
Bukser → Vintage Levi’s.
Bælte → Noah.
Cocktail → San Pellegrino.
Duft → Comme des Garçons ’Wonderwood.’
Film → ’Good Will Hunting’.
Annonse
Fjende → Regn.
Frakke → Drake’s.
Gadget → Zoom H6 Handy-diktafon.
Hat → Stüssy x Idea Books-kasket.
Hotel → Chateau Marmont i Los Angeles.
Jakke → Saman Amel.
Jakkesæt → J. Crew.
Kunstner → Elizabeth Peyton.
Morgenmad → Aldrig.
Motionsform → Intervalsprint på en Woodway-trædemøllemaskine.
Annonse
Motto → ”Never complain, never explain.”
Musik → Primal Scream – ’Country Girl’.
Møbel → Jean Prouvés ’Standard Chair.’
Overspringshandling → At sidde på en bænk i Soho og kigge på mennesker.
Jeg har kun lært halvdelen af, hvad min far kunne med sine hænder. Og mine børn har lært mindre end halvdelen. De kan ingenting. Jeg tror, det vildeste, de kan, er at binde deres snørebånd. Det, tror jeg, kan være roden til noget af den mistrivsel, vi oplever.