Når festivalmerch pludselig giver mening: Roskilde Festival og Keen rammer plet med hypede sandaler

Keen og Roskilde Festival vil klæde dig på til urinstøv og regndans med to udgaver af skomærkets klassiske sandal. Standardstørrelserne er allerede udsolgt.

Når festivalmerch pludselig giver mening: Roskilde Festival og Keen rammer plet med hypede sandaler
Offentliggjort

Lad os nu bare være ærlige. Det er ufatteligt sjældent, at samarbejder om merchandise ender lykkeligt.

Enten bliver produktet overdænget med et varemærke, fordi marketingafdelingen ikke kunne dy sig, eller også bliver det hele for ufarligt. 

Men det ser ud til, at Roskilde Festival og skomærket Keen har formået at balancere på den ufatteligt tynde knivsæg.

Ægteskabet er endt ud i Hyperport H2-sandalen i en black on black-version og en beige-udgave med orange elastiksnøre. Brandingen er holdt subtilt med ’Roskilde Festival’ og festivalens logo på elastikkens låsemekanisme. 

Eftersigende er den designet til at kunne klare urinstøv, regndans, moshpits og fadøls-spild.

Du skal dog være hurtig, for standardstørrelserne er allerede udsolgt. Skoene koster 1.000 kroner og kan købes her.

Når festivalmerch pludselig giver mening: Roskilde Festival og Keen rammer plet med hypede sandaler