Calvin Klein har altid været gode til at få opmærksomhed omkring deres undertøjskampagner. Allerede fra Marky Mark i starten af 90’erne til sidste års Justin Bieber har deres frontmænd skabte hype om den klassiske underbuks med navnet i elastikken.
Nu har de gjort de igen med, hvad der må betegnes som perfekt timing. For dagen efter, at ’Moonlight’ fik en Oscar for bedste film, kan Calvin Klein nu annoncere, at filmens mandlige stjerner pryder deres nyeste kampagne.
Serien, der viser mænd i absolut topform, anses for en lille genistreg af Calvin Kleins nye kreative direktør Raf Simons. Han tog over i august sidste år og vil flytte brandet i en mere moderne retning.
Annonse
Raf Simons har fået fuld kreativ kontrol over brandet, og det er første gang, siden Klein selv var ved roret.
Mahershala Ali, der vandt for bedste mandelige birolle er med, og det er de tre skuespillere, Alex Hibbert, Ashton Sanders, and Trevante Rhodes, der spiller Chiron i tre forskellige aldre, også.
Jeg har kun lært halvdelen af, hvad min far kunne med sine hænder. Og mine børn har lært mindre end halvdelen. De kan ingenting. Jeg tror, det vildeste, de kan, er at binde deres snørebånd. Det, tror jeg, kan være roden til noget af den mistrivsel, vi oplever.