EN HØJ SLANK MAND træder ud ad elevatoren og ind i, hvad der nærmest kan betegnes som en velkomststue. Jeppe Rindom er iklædt hvid skjorte, smalle sorte jeans og et tørklæde, han ynder at gå i. Han undskylder de fem minutters forsinkelse, inden han tilbyder at lave mig en kop kaffe.
Vi er på 3. sal i en stor, hvid kontorbygning, som ligger i en baggård ved Sortedam Dossering. Naboerne er Madklubbens buffetrestaurant Food Club og kommunikationsbureauet Lead Agency.
Det er her, at Pleo, en af Danmarks nye, store start-up-successer, har deres København-afdeling. Kontorerne er fordelt på tre etager, der forgrener sig ud i de omkringliggende bygninger, og indretningen er spartansk og virker nærmest ufærdig, som om der hele tiden skal findes plads til et nyt skrivebord.
På vej mod lokalet, hvor interviewet skal foregå, spørger jeg Rindom, hvor mange mennesker de egentlig har ansat i Pleo.