Paris Saint-Germain sigter ikke kun mod at blive verdens bedste fodboldklub. De vil også være de mest trendige og største influencere af sin slags.
Derfor har man flere gange bevæget sig ind på catwalkene og har samarbejdet med anerkendte designere om tøjkollektioner. De har eksempelvis tidligere lavet en linje med musikgruppen Rolling Stones, da rocklegenderne skulle på tour i 2017.
Ligesom de i sommer gik sammen med det ultra-hypede basketball-brand Jordan og skabte Jordan x Paris Saint Germain Collection, som Justin Timberlake blandt andet gjorde reklame for under en koncert i Paris i juli.
Denne gang med en steetwear-kollektion i samarbejde med BAPE, hvilket er i anledning af 1 årsdagen for det japanske mærkes butik i Le Marais-distriktet. Kollektionen indeholder 13 forskellige styles og kommer til salg 1. december på bapefrance.com og PSG's webstore.
De første billeder af en jakke, en haj-hættetrøje og to T-Shirts er netop blevet udgivet af BAPE.
Jeg kan love dig for, at jeg har meget på hjerte. Men det kommer jeg ikke til at blande ind i min karriere. Det er ikke professionelt interessant for mig at udtale mig om ting. At jeg selv mener en masse i det private … fair snak. Men den snak kan jeg tage med nogle venner.