Der bliver købt massivt ind af dyre, nye spillere i den engelske liga op til sæsonstart. Og klubberne er hele tiden på udkig efter nye måder, der kan finansiere det galoperende våbenkapløb.

En måde er at få reklamer på ærmerne, hvilket de fleste storklubber i England har holdt sig fra (med undtagelse af Chelsea og Manchester City), men ifølge den engelske avis Daily Mail forhandler dating-tjenesten Tinder nu med selveste Manchester United om at få plads på kamptrøjernes ene ærme.

Ni Premier League-klubber har allerede ærmesponsorer, men det vil være første gang for United. Ifølge avisen skulle prisen være knap 100 millioner kroner. Det er ellers ikke, fordi Tinder har brug for så meget ekstra opmærksomhed, da de allerede i dag har 50 millioner brugere, der laver en milliard swipes – om dagen.

Fodbold er dog ikke et helt nyt område for Tinder. De har i forvejen en aftale med den italienske klub Napoli, hvor de har oprettet en profil for klubbens polske angriber Arkadiusz Milik. Her kunne man skrive en velkomsthilsen til ham, og så valgte han fire ud, der fik lov at møde ham.

Manchester United har ikke valgt at kommentere på Daily Mails historie, og der er ingen forlydender om Mourinho, Lukaku eller andre stiller sig til rådighed på det virkelige transfermarked på Tinder.